luns, 30 de marzo de 2020

Reto 9

Olaaa, que tal estades?

Un día máis de retos, un día menos para poder xuntarnos e facer clase colectiva.

O reto de hoxe eu fíxeno fóra pero fai algo de fresco asique se queredes e tendes algo de espacio como un corredor, un salón grande ou un garaxe podedes facelo no interior.






As posicións de saída dende o centro do cadrado son:

- sentados
- tumbados boca arriba
- tumbados boca abaixo
- en cuclillas (posición da rá)
- xirando
- saltando no sitio
- facendo a ponte boca abaixo
- facendo a ponte boca arriba

E todas as demais que se vos ocorran!


Ahí vai o meu exemplo:



Moito ánimo a todos e todas!!

3 comentarios:

  1. Hola profe son Anxo de quinto espero que estés moi ven por cierto que can mais bonito eu fixen alguns retos pero non fun capaz de mandar how un saludo Anxo

    ResponderEliminar
  2. Ola Anxo moitas gracias por escribirme!
    Estou ben, gracias polos desexos, espero que ti tamén e a túa familia.Puxen o meu correo en varios retos, ó mellor ao correo ese si me das enviado os videos, creo que cando é largo o video da a opción de mandalo como unha copia de one drive, daslle a eso e chégame. Senón ti sigueos facendo que xa mos enseñaredes cando volvamos ó cole. Moitas gracias por escribirme que me anima saber que facedes os retos.
    Un biquiño meu e saludos de Pancho (o can bonito).

    ResponderEliminar
  3. Outra cousa que podes facer é mandar o video por wasap a alguien e así xa lle baixa a calidade e ocupa menos e despois ese video do wasap é o q reenvias ó meu correo. Proba a ver se hai sorte. De todos xeitos estudiarei se hai outra forma de que mos mandedes.
    SALUDOS

    ResponderEliminar